Vidno polje

Preglede obavljaju vrhunski oftalmoloz

Dođite na pregled vidnog polja već danas, koristimo Octopus 900, najbolji uređaj na svjetskom tržištu

Što je pregled vidnog polja?

Određivanje vidnog polja (perimetrija) je test kojim dobivamo mapu kompletnog vida.

Vidno polje je kompletno područje koje vidimo dok su nam oči fokusirane u centar.

Što se testira kod vidnog polja:

• koliko daleko gledate u stranu gledajući uspred
  • koliko je Vaš vid osjetljiv u različitim dijelovima vidnog polja

Najjasnije vidimo u centru vidnog polja. Što se predmet pomiče više u stranu, slabije ga vidimo dok posve ne nestane.

Zašto se pregledava vidno polje?

Određivanje vidnog polja pokazuje postoji li oštećenje vida u bilo kojem dijelu vidnog polja (npr. glaukom).

Vidno polje može biti oštećeno iz mnogo razloga, ne samo zbog bolesti koje imaju ishodište u oku, već i u dijelu mozga koji djeluje na vid (centralni nervni sistem).

Informacije dobivene testiranjem vidnog polja mogu se koristiti u dijagnostici:

• glaukoma
  • bolesti žute pjege (makule)
  • bolesti moždanih tumora
  • bolesti multiple skleroze
  • bolesti centralnog nervnog sistema
  • bolesti hipertireoze
  • bolesti hipofize
  • bolesti povišenog krvnog tlaka i mnogih drugih

Octopus 900

Postoje 3 metode testiranja vidnog polja: konfrontacija, Goldmannova perimetrija te automatska perimetrija (kompjuterski program).

Pregled vidnog polja u Poliklinici Ritz izvodimo uz pomoć Octopus 900, najboljeg uređaja na svjetskom tržištu (automatska perimetrija). Radi se o vrlo preciznom uređaju, koji izbjegava sve greške (pomicanje glave, umor pacijenta, gubitak fokusa).

Test se izvodi tako da gledate ravno pred sebe i javite kad uočite svijetlu točku koja prođe sa strane. Tako se dobije mapa Vašeg vida.

Rezervirajte svoj termin i posjetite nas u poliklinici u Kranjčevićevoj u Zagrebu.

Preporučam svima, stručna doktorica, vedra duha i divnog osmijeha! Svo osoblje za pet!"
Doktorica je izrazito ljubazna i stručna. Za svaku preporuku. Došla sam na pregled 15 minuta ranije i bila sam na redu u roku 5 minuta."
Sve pohvale na tim. Pregled stručan, a ono najvažnije što termin dobijete u roku od 10 dana što se preko uputnice čeka 10 mjeseci."