Početna stranica » Entropij

PREGLEDE OBAVLJAJU VRHUNSKI OFTALMOLOZI

Izliječite uvrnute vjeđe brzim i bezbolnim kirurškim zahvatom u sigurnim rukama iskusnih oftalmologa iz Poliklinike Ritz.

Ne čekajte s operacijom, komplikacije su ozbiljne!

Ako su Vam vjeđe uvrnute, čekanje s operacijom može dovesti do neželjenih komplikacija. Osim što rožnica postaje izritirana i oštećena, može se razviti i rožnični čir koji, ako se inficira, može dovesti i do gubitka vida.

• sekret na vjeđama
  • bol u oku
  • preosjetljivost na svijetlo ili fotofobija
  • crvenilo oka

• smanjenje vida uzrokovano oštećenjem rožnice

Entropij uzrokuje sabljenje mišića vjeđe, odnosno starenje. Naime, starenjem tonus kože i mišića vjeđa opada, pa se vjeđa može početi uvrtati i uzrokovati iritaciju. Uvrnuta vjeđa pojavljuje se kod starijih osoba, a vrlo je rijetka kod djece, Uvjetovana je genetskim faktorima. Ostali uzroci entropija mogu biti: postojanje ožiljka uslijed traume, ranijih operacija ili zračenja u tom području i sl., zatim jake kronične infekcije (primjerice, trahom) te spazam očnog mišića (titranje oka ili kapka).

KAKO BI SE SPRIJEČILI DALJNJE OŠTEĆENJE ROŽNICE I IRITACIJE U OKU, NUŽNO JE LIJEČENJE OPERATIVNIM ZAHVATOM!

Iskustva

Što kažu naši pacijenti

Postoperativno razdoblje nije bolno, a na operirano područje može se staviti hladni oblog. Dr. Ritz preporučuje kućnu njegu, uz primjenu propisane masti, koja se maže na ožiljak nekoliko dana.

Dr. sc. Liana Ritz

Dr. sc. Liana Ritz Mutevelić rođena je i školovana u Zagrebu gdje je diplomirala na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te specijalizirala oftalmologiju.

Magistrirala je s temom “Usporedna implantacija različitih vrsta intraokularnih leća” a doktorirala s temom “Evaluacija poremećaja funkcije oka nakon liječenja prijeloma orbite”.

Najčešća pitanja

U početku bolesti, iritacije i oštećenje rožnice može ublažiti nanošenje kapljica i masti u oko.

Kao kratkotrajno rješenje, dok se čeka operacija, mogu poslužiti ljepljive trakice da bi se izvrnule vjeđe. No, operativni zahvat je nužan zbog opasnosti od oštećenja rožnice, daljnjih komplikacija te iritacija oka.

Glavni cilj je uvrnutu vjeđu vratiti u ispravan položaj, za to postoji više tehnika, a sve ovisi o stanju oka i općem stanju pacijenta.

Operacija se izvodi pod lokalnom anestezijom.

U slučaju slabog mišića, izrezuje se manji dio vjeđe čime se zateže tetiva i mišić. U nekim slučajevima se uzima komadić kože iza uha ili gornje vjeđe kako bi se preselilo na bolesnu vjeđu.

Operacija se obavlja uz lokalnu anesteziju.

Kod operacije entropija i ektropija je brz oporavak. Već sutradan pacijent osjeća olakšanje. Šavovi se skidaju osmi postoperativni dan, te se ordinira antibiotska krema kroz nekoliko dana.