Glaukom

Glaukom polako, ali sigurno oštećuje Vaš vid, a može dovesti i do sljepoće. Zaštite svoje oči od glaukomskog oštećenja na vrijeme. Dođite na redovni pregled, dijagnostiku i liječenje u Polikliniku Dr. Ritz.

Naruči se za pregled

Glaukom

Što je glaukom oka?

glaukom oka

Glaukom je bolest koja polako dovodi do oštećenja vidnog živca. Na taj način oštećuje vidno polje, a u konačnici može dovesti i do sljepoće.

Glaukom je drugi najčešći uzrok sljepoće u svijetu. Često je povezan s povišenim očnim tlakom, polako razara vid i potrebno ga je rano prepoznati i pravovremeno liječiti.

Glaukom - oštećuje vezu između oka i mozga

Naše oko povezano je s mozgom uz pomoć očnog živca. Zbog glaukoma živčane stanice i vlakna postepeno odumiru. Veza između mozga i oka je oštećena, pa do mozga dopire samo svjetlost, ali ne i vidne informacije.

glaukom

Čuvajte svoj vid

Glaukom simptomi

Simptomi glaukoma javljaju se postepeno i neprimjetno, a traju godinama.

Rani simptomi glaukoma oka:

• Smetnje u kolornom vidu
  • Smetnje kontrasnog vida
  • Smanjena adaptacija na tamu

Kada postanete svjesni defekta vidnog polja, bolest je već u uznapredovaloj fazi. Vidno polje može biti teško oštećeno, a da je vid još uvijek sačuvan!

Glavna tri simptoma:

• Oštećenje očnog živca
  • Povišen očni tlak
  • Smanjeno vidno polje

Otkrivanje glaukoma u ranoj fazi je od presudne važnosti za liječenje glaukoma. Pacijenti nisu uopće svjesni simptoma glaukoma, jer ih u početku, na žalost - niti nema. Zbog toga je, radi prevencije glaukoma vrlo važno otići na redoviti pregled Vaših očiju.

Liana-Ritz-Mutevelic

Ključ zaštite Vašeg vida od glaukomskog oštećenja je rana detekcija, kroz redovan i kompletan očni pregled.

Pregled i liječenje

Za dijagnozu glaukoma potrebno je mnogo pretraga. Iskusan oftalmolog dr. Ritz analizira mnogo faktora prije donošenja odluka o Vašem liječenju. Najvažnije je sačuvati Vaš vid, pa se za dijagnostiku i liječenje brižljivo prati stanje optičkog živca.

Kompletna glaukomska obrada u Poliklinici dr. Ritz sadrži 5 osnovnih testova:

1. Tonometrija - mjerenje očnog tlaka
  2. Oftalmoskopija - pregled stanja optičkog živca
  3. Perimetrija ili određivanje vidnog polja - pregled stanja područja koje vidimo dok su nam oči fokusirane u centar
  4. Gonioskopija - određivanje vrste glaukoma
  5. Pahimetrija - mjerenje debljine rožnice koja utječe na očni tlak
glaukom pregled

Zaštite svoj vid od glaukomskog oštećenja na vrijeme. Dođite na redovni i kompletni očni pregled u Polikliniku dr. Ritz.

Glaukom uzroci

Uzroci glaukoma se, na žalost, još uvijek ne znaju, ali postoje izvjesni faktori rizika.

• Povišeni očni tlak
  • Dob
  • Obiteljska anamneza
  • Rasa
  • Ateroskleroza

Glaukomsko oštećenje:

• Povišen očni tlak
  • Vazospazam
  • Ženski spol
  • Kratkovidnost
  • Rasa

Ako imate neke od rizičnih faktora i imate više od 35 godina, preporučamo testiranje na glaukom svakih jednu do dvije godine, kako biste na vrijeme otkrili mogući neželjeni glaukom.

Ne čekajte s liječenjem glaukoma!

Rezervirajte termin kod dr. Ritz već danas. Posjetite nas u poliklinici u Kranjčevićevoj u Zagrebu.

Obratite nam se s povjerenjem, rezervirajte pregled s dr. Ritz već danas, putem telefona +385 91 400 5432 ili mailom info@dr-ritz.com.