Izliječite uvrnute vjeđe brzim i bezbolnim kirurškim zahvatom u sigurnim rukama iskusne dr. Ritz

Naruči se za pregled

Što je entropij?

etropij dr. Ritz

Kako izgleda entropij

Imate li neke od brojnih simptoma:

• Sekret na vjeđama
  • Bol u oku
  • preosjetljivost na svjetlo ili fotofobija
  • Crvenilo oka

• Smanjenje vida uzrokovano oštećenjem rožnice

Slabljenje mišića vjeđe.

Najčešći uzrok je starenje. Starenjem tonus kože i mišića vjeđa opada, pa se vjeđa može početi uvrtati i uzrokovati iritaciju.

Uvrnuta vjeđa pojavljuje se kod starijih osoba, vrlo je rijetka kod djece, uvjetovana je genetski.

Ostali uzroci entropija mogu biti:

• Postojanje ožiljka uslijed traume, ranijih operacija, zračenja u tom području i sl.
  • Jake kronične infekcije (npr. trahom)
  • Spazam očnog mišića (titranje oka ili kapka)

Kako bi se spriječilo daljnje oštećenje rožnice i iritacija u oku, nužno je liječenje operativnim zahvatom.

Kako se pripremiti za zahvat?

U početku bolesti, iritaciju i oštećenje rožnice ublažiti će stavljanje kapljica i masti u oko.

Kao kratkotrajno rješenje dok se čeka operacija, mogu poslužiti ljepljive trakice da bi se izvrnule vjeđe. No, operativni zahvat je nužan, zbog opasnosti od oštećenja rožnice, daljnjih komplikacija kao i iritacije u oku.

Kako izgleda operacija entropija?

Glavni cilj je uvrnutu vjeđu vratiti u ispravan položaj, za to postoji više tehnika, a sve ovisi o stanju oka i općem stanju pacijenta.

Operacija se izvodi pod lokalnom anestezijom.

U slučaju slabog mišića, izrezuje se manji dio vjeđe čime se zateže tetiva i mišić. U nekim slučajevima se uzima komadić kože iza uha ili gornje vjeđe kako bi se preselilo na bolesnu vjeđu.

U slučaju titranja oka, terapija je aplikacija botoxa čiji učinak traje nekoliko mjeseci, a zatim se mora ponoviti.

Postoperativni period nije bolan, na operirano područje se može staviti hladni oblog. Dr. Ritz preporučuje kućnu njegu, uz primjenu propisane masti koja se maže na ožiljak nekoliko dana.

Ne čekajte s operacijom, komplikacije su ozbiljne

Ako su Vam vjeđe uvrnute, čekanje s operacijom može dovesti do neželjenih komplikacija.

Osim što rožnica postaje iritirana i oštećena, može se razviti i rožnični čir, koji se može inficirati i dovesti do gubitka vida.

Ako imate entropij, obratite nam se s povjerenjem, rezervirajte pregled s dr. Ritz već danas, putem telefona +385 91 400 5432 ili mailom info@dr-ritz.com.