Glaukom

Glaukom polako, ali dugoročno oštećuje
Vaš vid, a može dovesti i do sljepoće.
Zaštite oči od glaukomskog oštećenja
na vrijeme!

Što je glaukom oka?

Glaukom je bolest koja polako dovodi do oštećenja vidnog živca. Na taj način oštećuje vidno polje, a u konačnici može dovesti i do sljepoće.

Glaukom - oštećuje vezu između oka i mozga

Naše oko povezano je s mozgom uz pomoć očnog živca. Zbog glaukoma živčane stanice i vlakna postepeno odumiru. Veza između mozga i oka je oštećena, pa do mozga dopire samo svjetlost, ali ne i vidne informacije.

Simptomi glaukoma

Simptomi glaukoma javljaju se postepeno i neprimjetno, a traju godinama.

Rani simptomi glaukoma oka su:

• smetnje u kolornom vidu
  • smetnje kontrasnog vida
  • smanjena adaptacija na tamu

Kada postanete svjesni defekta vidnog polja, bolest je već u uznapredovaloj fazi. Vidno polje može biti teško oštećeno, a da je vid još uvijek sačuvan!

Glavna tri simptoma:

• oštećenje očnog živca
  • povišen očni tlak
  • smanjeno vidno polje

ZAŠTITE SVOJ VID OD GLAUKOMSKOG OŠTEĆENJA NA VRIJEME – DOĐITE NA REDOVNI I KOMPLETNI OČNI PREGLED U POLIKLINIKU DR. RITZ.

Zašto je važno na vrijeme otkriti glaukom?

Otkrivanje glaukoma u ranoj fazi od presudne je važnosti za liječenje glaukoma. Pacijenti nisu uopće svjesni simptoma glaukoma, jer ih u početku nažalost niti nema. Zbog toga je vrlo važno otići na redoviti pregled očiju - jer glaukom je drugi najčešći uzrok sljepoće u svijetu! Često je povezan s povišenim očnim tlakom, polako razara vid i potrebno ga je rano prepoznati i pravodobno liječiti!

Preporučujem usluge Poliklinike Ritz svima. Dr. Liana je vrlo stručna, uvijek vedrog duha i prekrasnog osmijeha! Rad cijelog osoblja je za čistu peticu!
Sve pohvale na tim Poliklinike Ritz. Pregled je obavljen stručno, a termin dobijete u roku od 10 dana dok se na njega preko uputnice čeka 10 mjeseci!

GLAUKOM

AKO IMATE NEKE OD RIZIČNIH FAKTORA I IMATE VIŠE OD 35 GODINA, PREPORUČUJEMO TESTIRANJE NA GLAUKOM SVAKIH JEDNU DO DVIJE GODINE - TAKO MOŽETE NA VRIJEME OTKRITI NEŽELJENI GLAUKOM.