Izliječite uvrnute vjeđe brzim i bezbolnim kirurškim
zahvatom u sigurnim rukama iskusnih oftalmologa
iz Poliklinike Ritz

Što je entropij?

• sekret na vjeđama
  • bol u oku
  • preosjetljivost na svijetlo ili fotofobija
  • crvenilo oka

• smanjenje vida uzrokovano oštećenjem rožnice

Entropij uzrokuje sabljenje mišića vjeđe, odnosno starenje. Naime, starenjem tonus kože i mišića vjeđa opada, pa se vjeđa može početi uvrtati i uzrokovati iritaciju. Uvrnuta vjeđa pojavljuje se kod starijih osoba, a vrlo je rijetka kod djece, Uvjetovana je genetskim faktorima. Ostali uzroci entropija mogu biti: postojanje ožiljka uslijed traume, ranijih operacija ili zračenja u tom području i sl., zatim jake kronične infekcije (primjerice, trahom) te spazam očnog mišića (titranje oka ili kapka). KAKO BI SE SPRIJEČILI DALJNJE OŠTEĆENJE ROŽNICE I IRITACIJE U OKU, NUŽNO JE LIJEČENJE OPERATIVNIM ZAHVATOM!

Preporučujem usluge Poliklinike Ritz svima. Dr. Liana je vrlo stručna, uvijek vedrog duha i prekrasnog osmijeha! Rad cijelog osoblja je za čistu peticu!
Sve pohvale na tim Poliklinike Ritz. Pregled je obavljen stručno, a termin dobijete u roku od 10 dana dok se na njega preko uputnice čeka 10 mjeseci!
operacija sive mrene

Postoperativno razdoblje nije bolno, a na operirano područje može se staviti hladni oblog. Dr. Ritz preporučuje kućnu njegu, uz primjenu propisane masti, koja se maže na ožiljak nekoliko dana.

Operacija katarakte

Pterigij vašem oku samo smeta, a može ozbiljno naštetiti vidu.

ISTAKNITE PRIRODNU LJEPOTU VAŠIH OČIJU I SAČUVAJTE VID – UKLONITE BIJELU IZRASLINU NA OKU PRIJE NEGO NASTANU OZBILJNIJI PROBLEMI!

Ne čekajte s operacijom, komplikacije su ozbiljne!

Ako su Vam vjeđe uvrnute, čekanje s operacijom može dovesti do neželjenih komplikacija. Osim što rožnica postaje izritirana i oštećena, može se razviti i rožnični čir koji, ako se inficira, može dovesti i do gubitka vida.