Izliječite uvrnute vjeđe brzim i bezbolnim kirurškim zahvatom u sigurnim rukama iskusnih oftalmologa iz poliklinike Ritz

Što je entropij?

Entropij je stanje oka u kojem je vjeđa uvrnuta. Najčešće je zahvaćena donja vjeđa, ali se ponekad može uvrnuti i gornja.Uvrnuta vjeđa može biti u tom položaju stalno ili samo u slučaju čvrstog zatvaranja oka. Može biti jednostrana i obostrana.

• Sekret na vjeđama
  • Bol u oku
  • preosjetljivost na svjetlo ili fotofobija
  • Crvenilo oka

• Smanjenje vida uzrokovano oštećenjem rožnice

Slabljenje mišića vjeđe. Najčešći uzrok je starenje. Starenjem tonus kože i mišića vjeđa opada, pa se vjeđa može početi uvrtati i uzrokovati iritaciju. Uvrnuta vjeđa pojavljuje se kod starijih osoba, vrlo je rijetka kod djece, uvjetovana je genetski. Ostali uzroci entropija mogu biti: Postojanje ožiljka uslijed traume, ranijih operacija, zračenja u tom području i sl. Jake kronične infekcije (npr. trahom) Spazam očnog mišića (titranje oka ili kapka. KAKO BI SE SPRIJEČILO DALJNJE OŠTEĆENJE ROŽNICE I IRITACIJA U OKU, NUŽNO JE LIJEČENJE OPERATIVNIM ZAHVATOM.

Preporučam svima, stručna doktorica, vedra duha i divnog osmijeha! Svo osoblje za pet!"
Doktorica je izrazito ljubazna i stručna. Za svaku preporuku. Došla sam na pregled 15 minuta ranije i bila sam na redu u roku 5 minuta."
Sve pohvale na tim. Pregled stručan, a ono najvažnije što termin dobijete u roku od 10 dana što se preko uputnice čeka 10 mjeseci."
operacija sive mrene

Postoperativni period nije bolan, na operirano područje se može staviti hladni oblog. Dr. Ritz preporučuje kućnu njegu, uz primjenu propisane masti koja se maže na ožiljak nekoliko dana.

Operacija katarakte

PTERIGIJ VAŠEM OKU SAMO SMETA, A MOŽE I OZBILJNO NAŠTETITI VIDU. ISTAKNITE PRIRODNU LJEPOTU VAŠIH OČIJU I SAČUVAJTE VID – UKLONITE BIJELU IZRASLINU NA OKU PRIJE NO ŠTO BUDE PREKASNO.

Ne čekajte s operacijom, komplikacije su ozbiljne!

Ako su Vam vjeđe uvrnute, čekanje s operacijom može dovesti do neželjenih komplikacija. Osim što rožnica postaje iritirana i oštećena, može se razviti i rožnični čir, koji se može inficirati i dovesti do gubitka vida.