Ektropij

Izliječite ektropij na vrijeme, kako biste izbjegli
moguće ozbiljne posljedice.
Obratite nam se s povjerenjem!

Što je ektropij?

Ektropij je stanje oka u kojem je donja vjeđa izvrnuta ili visi od očne jabučice. Na taj način izlaže svoju unutrašnju površinu – sluznicu vjeđe, oka i rožnicu. Ako je vjeđa izvrnuta, suze nemaju prirodan put otjecanja i ne zadržavaju se u oku. Suzni film, koji inače vlaži i štiti rožnicu, nedostaje pa se ona oštećuje, što uzrokuje brojne komplikacije.

Koji su simptomi ektropija?

Što se dogodi ako našim suzama prekinemo put?

Posljedice izvrnute donje vjeđe mogu biti:

• pojačana suhoća oka
  • iritacije
  • žarenje
  • crvenilo i kronični konjunktivitis (ružičasto oko)

Ako imate ektropij obavezno se obratite oftalmologu radi terapije!

Odgađanje može dovesti do komplikacija; od pojačane osjetljivosti na svjetlo, bolova oka, pa sve do jačeg crvenila oka i smanjenog vida.

Ozbiljne komplikacije na rožnici mogu dovesti i do sljepoće!

Simptomi se u početku mogu ublažiti umjetnim suzama i lubrikantima koji vlaže rožnicu. Ponekad pacijenti stavljaju ljepljive trakice koje donekle drže vjeđu u prirodnom položaju.

To su privremene metode koje dugoročno ipak ne rješavaju vaš problem.

Što uzrokuje ektropij?

Ektropij najčešće dolazi spontano, uslijed starenja, kada dolazi do slabljenja i opuštanja mišića vjeđe. Ostali uzroci mogu biti paraliza živca na licu, ozljeda, kožni tumor, moždani udar, ožiljak ili posljedica nekih genetskih stanja (primjerice, Down sindrom), posljedica zračenja i sl. EKTROPIJ SE, NAŽALOST, NE MOŽE SPRIJEČITI, A NAJČEŠĆE JE POTREBNO KIRURŠKO LIJEČENJE DA SE UKLONI. STOGA, NE ČEKAJTE S OPERACIJOM JER KOMPLIKACIJE MOGU BITI OZBILJNE!

Preporučujem usluge Poliklinike Ritz svima. Dr. Liana je vrlo stručna, uvijek vedrog duha i prekrasnog osmijeha! RAd cijelog osoblja je za čistu peticu!
Sve pohvale za tim Poliklinike Ritz. Pregled je obavljen stručno, a termin dobijete u roku od 10 dana dok se na njega preko uputnice čeka 10 mjeseci!
operacija sive mrene

Odmah nakon operacije idete kući. Na vanjskoj strani vjeđe ostat će konci koji se skidaju nakon nekoliko dana. Dr. Ritz preporučuje kućnu njegu – uz primjenu propisane kreme koja se maže na ožiljak nekoliko dana.

Operacija katarakte

ISTAKNITE PRIRODNU LJEPOTU VAŠIH OČIJU I SAČUVAJTE VID –

Riješite se ektropija uz našu pomoć

Ako su Vam vjeđe izvrnute, čekanje s operacijom može dovesti do neželjenih komplikacija. Dugotrajna iritacija sluznice oka i rožnica te jaka suhoća može dovesti do kroničnog konjunktivitisa, infekcije oka, gnojnog sekreta u oku... Ako ne liječite takvo stanje ono može dovesti do oštećenja površine rožnice, te čira na rožnici koji dovodi do smanjenja vida, a u najtežim slučajevima i do sljepoće!